torsdag den 9. januar 2014

Bedre sent end aldrig "Godt nytår"



Det går ikke så hurtigt her men jeg vil lige ønske jer et godt nytår ;o)
Jeg kan ikke vise nogen års kavalkade for året der gik, for som I ved er der ikke foregået meget i min have i 2013. Men jeg kan vise jeg nogle billeder fra en fantastik ferie vi havde i Madeira i november.

Sikke dog en vidunderlig grøn og frodig ø, den vil jeg meget gerne besøge igen.

Billederne er fra Monte's tropiske haver som er beliggende på Montes smukke bjergtop med
 udsigter over Funchal´s bugt.

             Fortsættelse følger med billeder fra den botaniske have i næste indlæg.ortsættelse følger


planterne på billedet til højre for neden, er skærmliljer, det må være et fantastisk
syn når de blomstre.
 




Knus


14 kommentarer:

  1. Uhhhh, der ser dejligt ud. Frodigt og blomsterrigt.

    Rigtig godt nytår
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Hej. Det ser rigtig godt ud, hvor må det have været en dejlig ferie - godt tidspunkt at rejse et sted hen, hvor der er grønt for øjnene!

    SvarSlet
  3. Kære Anette
    Rigttig godt og lykkebringende nytår til dig:o)
    Det ser vel nok smukt ud på billederne - gad vide hvad det er for rødbladede buske i øverste collage, de er godt nok flotte. Det må virkelig være fantastisk når så mange skærmliljer blomstrer på samme tid:o)
    Knus

    SvarSlet
  4. Rigtig godt nytår til dig :)
    Det ser godt nok lækkert og frodigt ud. Og du har helt sikkert ret ang. skærmliljerne.

    SvarSlet
  5. Godt nytår til dig. Man får helt lyst til at komme på ferie :-) Dejlige billeder.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  6. Skønt med sådan et eksotisk afbræk Anette. Godt nytår til dig og dine og jeg håber du har det godt - jeg glæder mig til at følge med i det kommende haveår hos dig.

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  7. Kære Anette, jeg savnede dig pludselig og har tænkt på hvordan det står til med dig nu. Godt at høre at du er startet op på job igen og at du fornemmer at haveglæden er på vej igen. (Eller er det bare bloggingen?) jeg får ikke selv skrevet så meget på min egen blog, kræfterne går til HAVEFOLKET, for jeg vil jo også gerne ud i min have ind i mellem. Det har jeg ikke været endnu i år, men det er jo langt, så jeg når det nok.

    Madeira ... Der ser velnok vidunderligt ud. Et sted jeg da også får lyst til at besøge!

    SvarSlet
  8. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlet
  9. I loved the article, I found it quite complete .. Congratulations

    SvarSlet
  10. Congratulations on the content of the article, I found it very good! And I also liked the blog itself, I recommend it!

    SvarSlet
  11. Good, I loved the blog, thank you for sharing.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...