lørdag den 13. februar 2016

Det blomstre i havestuen



Hej med jer.
Ja så er det et år siden jeg sidst lavede et indlæg, tiden flyver afsted og jeg havde mistet lidt gejsten til at blogge. Men nu vil jeg lige vise lidt fra havestuen hvor der er lidt forårsstemning.
Forhåbentlig går der ikke et år igen inden i høre fra mig:o)

Camelia

Duftpelargonie

Knopper i appelsintræ

blomster i appelsintræ

Begonia

Pelargonia

Skærmliljer

Citroner

appelsin

Tøffelblomst

                                                                    

5 kommentarer:

  1. Kære Anette
    Dejligt at høre fra dig og se godt nyt fra din havestue. Det ser skønt og frodigt ud, hvor varmt har du det i den? Mine citrus står i et bobleplast telt i drivhuset og de har tabt alle bladene. Jeg ved ikke om de på nogen måde kan komme sig igen.
    Din Camelia er utrolig smuk:-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbeth
      Jeg har ca 10 grader derude det er måske lidt for varmt for citrus for der er kommet lus i dem, så der er gang i sæbesprøjten🙂
      Håber at dine citrus overlever
      Knus

      Slet
  2. Det ser helt forårsagtigt ud, SKØNT!

    Hilsen Maria

    SvarSlet
  3. Det ser dejligt ud i din havestue, godt du tog dig tid til at vise det. Sikken en yndig kamelia og lækre blomster i din citrus. Vi håber at høre fra dig igen inden et år :)

    SvarSlet
  4. Det ser dejligt ud, lækkert med plusgrader!
    Jeg har et uopvarmet drivhus, og de dage der var fint vejr, nåede temperaturen op på 20 grader!
    Så jeg måtte igang med vandkanden - har en del krukker derude.
    Jeg kunne nu godt tænke mig at forære mig selv en Camelia, den er godt nok fin den der lyserøde.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...