fredag den 31. december 2010

Godt nytår

Ghislaine de Féligonde i juli.


December var en meget hektisk måned for mig og jeg havde desværre ikke tid til at skrive nye indlæg her på bloggen og fik heller ikke lagt så mange kommentarer hos alle jer andre, som jeg godt kunne have tænkt mig.

Det har været hyggeligt at komme i kontakt med andre "havetosser":o) som mig selv, og jeg har fået en masse inspiration fra jer allesammen. Jeg har fået en masse ideer der myldre rundt i mit hovedet og jeg kan næsten ikke vente til det bliver forår, så jeg kan få ført nogle af dem ud i livet.
Jeg glæder mig til et nyt år som have-blogger, og håber at give og få en masse ny inspiration.



Rigtigt godt nytår
til jer allesammen.  

11 kommentarer:

  1. Kære Anette...

    Et rigtig godt nytår til dig og dine...:-o)
    Og jeg glæder mig til det bliver havevejr igen.
    Vi sees på bloggen..:-o)

    Knuz fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Annette.
    Ja tak for året der gik og på blog-gensyn i 2011.
    Kh Lone

    SvarSlet
  3. Kære Anette

    Rigtig godt nytår til dig. Glæder mig til at se de nye planer i 2011.

    Bedste nytårshilsner
    Birgitte

    SvarSlet
  4. Søde Annette....tak og i lige måde. Det har været fantastisk at stifte bekendtskab med dig, din have og den gule havestue. Jeg glæder mig til året der kommer :0)

    Kæmpe knus Dorthe

    SvarSlet
  5. Kære Anette

    Et rigtig godt nytår til dig og dine, skal også lyder herfra.

    Jeg glæder mig til at stifte bekendskab med din blog i det nye år.

    De varmeste nytårs hilsner
    Katy

    SvarSlet
  6. Du ønskes et rigtig godt have-nytår.

    SvarSlet
  7. Kære Annette. Godt nytår. Selvom jeg ikke er havetossset som dig, er det sjovt at få sat billeder på det jeg ellers kun hører om. Er spændt på at se om bloggen bliver udvidet i 2011! Knus og på gensyn Annette

    SvarSlet
  8. Hej Anette! Rigtig god nytår, og et ønske om at det bliver lykkebringende (solrigt), og et år med mange gode have dage :-)
    Mange vinterhilsner fra Fru. Krull

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Hej Annette
    Dejligt med nogle sommerbilleder, det bliver spændende at følge dig og dine..
    hilsen lone.g
    ps det jeg skrev før, må du gerne slette;-) jeg kom til at stave dit navn med ét n og troede at jeg kunne slette kommentaren helt.

    SvarSlet
  11. Hej Anette
    Tak for din kommentar på min blog. Det glæder mig, at du kan blive inspireret af mine havefotos. Det er jo det fantastiske, at man via en blog og fælles interesse kan inspirere hinanden, hvilket jo i høj grad er med til at holde haveglæden levende.
    Venlig hilsen
    Jørn

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...