lørdag den 30. januar 2010

Jeg kaster mig ud i det

Jeg har nu i et år fulgt med i en masse spændende blogs som har inspireret mig til at prøve med en selv.
Det kunne være spændende at få kontakt med andre som har den samme interesse som mig.

Min største lidenskab er haven og for et par år siden fik jeg en havestue/udestue/orangeri som jeg har fyldt med planter.

Ud over haven er jeg også glad for at sy, strikke og hækle, som for det meste foregår i vinter halvåret.

Og disse 2 vildbasser vil sikkert også blive omtalt ind imellem.

2 kommentarer:

  1. Hej - velkommen hos mig, kan se, vi har sammenfaldende interesser. Få læsere ved at lægge kommentarer, så bliver folk nysgerrige og kigger hos dig. Der er mange af dem, der følger min blog, der er "havetosser" - mange hilsner

    SvarSlet
  2. Tak for tippet Lavendel, jeg har også spekuleret på hvordan jeg skulle gøre opmærksom på mig selv.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...