søndag den 28. november 2010

Snedækket have

Havestuen i vinterklæder, skulle måske finde et par små grantræer som kunne pynte lidt på terrassen.



Jeg er ikke vild med sne, syntes det er besværligt at bevæge sig rundt i og lige nu syntes jeg der er uendelig langt tid til det bliver forår igen, især hvis snevejret forsætter.
Jeg tror jeg tager mig et par havebøger jeg ikke har læst i meget lang tid, og drømmer mig tilbage til sol og sommer. Det kan måske få humøret lidt op.


Kan I have en god 1. advents søndag.



5 kommentarer:

  1. Det er jeg sikket på de kan ....få humøret op :0) Skønt at læne sig tilbage og drømme om forår og projekter, men også dejligt med et pusterum hvor planterne er puttet under dynen af sne :0)

    Fortsat god og hyggelig søndag.
    Solhatten /Dorthe

    SvarSlet
  2. Når sneen er ny og hvid synes jeg den er skøn og din havestue ser også smuk ud i vinterdragt:) Et par graner vil være hyggeligt at kikke ud på, mens du hygger dig indendøre, men de kan jo altid komme til senere. Rosemary Verey's bog om Havearkitektur er fantastisk at få nye idder af, selvom det er en gammel bog hiver jeg den også frem igen og igen og der er altid nye detaljer at få øje på. den anden bog kender jeg ikke, men vil " skrive den bag øret".
    forsat dejlig søndag, knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Bare på med det varme tøj og lufferne, ud på terrassen og byg en sen-lanterne. Det er vældig hyggeligt når mørket falder på, og bruger du et fyrfadslys skal du ikke tænke på at skulle slukke det igen.
    Knus Annette

    SvarSlet
  4. Det er selvfølgelig en SNE-lanterne du skal bygge! Annett

    SvarSlet
  5. Dorthe: Du har ret, det er dejligt med en lille pause, hvor man kan lægge nye planer for haven. Bare der ikke kommer så meget sne.

    Lisbeth: Ja det er en rigtig dejlig bog og hun var en dygtig designer. Jeg nød også haveudsendelserne med hende "A English Conuntry Garden" den kunne godt tåle en genudsendelse

    Annette: Det er en vældig god ide, med sne lantener, det må jeg se om jeg kan få tid til i week-enden plus at pynte med lidt grønt.
    Vi ses

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...