lørdag den 5. juni 2010

Livstilsudstilling

I fredags var jeg på livsstilsudstilling i Det Kongelige Danske Haveselskabs Have på Frederiksberg.
Det var vidunderligt vejr og der var en hulens masse man kunne bruge penge på.



Jeg fik købt en gul og en rosa ridderspore og en sart gul, en rosa og en rød pæon. Jeg har desværre ingen billeder af den da de blev købt som rødder. Håber det lykkes at få liv i dem.

Jeg købte også en pelargonie Victoria Andrea som er en tulipan blomstrene pelargonie, hvor blomsterne ikke åbner sig helt, så de ligner en lille buket tulipaner. Blomsten ser ikke så pæn ud nu, da den blev klemt og mast i posen under transporten igår.




og en slyngplante, (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder) som skal klatre i på væggen i havestuen.



Det var en skøn og hyggelige eftermiddag.

6 kommentarer:

  1. Det er en rigtig skøn livstilsmesse jeg plejer også at komme der, men det kan ikke rigtig flaske sig i år. Der er altid så mange fristelser og en rigtig hyggelig stemning. Skøn pelargonie du har købt og det bliver et flot flor på din væg i havestuen. Jeg krydrer fingre for at de andre planter kommer godt igang:)

    SvarSlet
  2. Det var en rigtig god dag vi havde og der var en masse spændende, så det var meget nemt at bruge mange penge. Vi må gøre det igen til næste år. Helle

    SvarSlet
  3. Det lyder som en skøn skøn tur Annette og udsøgte køb der kom med hjem i posen :0)

    SvarSlet
  4. Er det ikke herligt at komme på messe..:-o)
    Dine nyindkøbte planter skal nok gro sig fine og frodige som alle dine andre.

    Held og lykke med dem..

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  5. Lisbeth, det er en dejlig messe og jeg prøver at komme hvert år, og helst med masser af moneter til alle fristelserne.

    Helle, Det var rigtigt hyggeligt og vi skal helt sikkert afsted igen til næste år. Så vi må håber vi vejrguderne også er med os til den tid.

    Dorthe, det var en super tur og dejligt med nye plantekøb.

    Lisbeth; det er skønt at komme på messer og jeg ville ønsker der var flere rigtige havemesser/udstillinger her i Danmark.

    SvarSlet
  6. Ekte Kjærlighet Stave Caster Dr. Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velhavende staver, Beskyttelsesformer, fruktbarhetstasting. Kontaktinfo
    (Email: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +2348155425481)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...